Omnibuzz is gestart met MijnOmnibuzz. Dit is een persoonlijke pagina op de website van Omnibuzz (net zoals bijvoorbeeld Mijn CZ) waar klanten zélf een aantal zaken kunnen regelen zoals het reserveren van ritten en het aanpassen van gegevens. Het is een beveiligde digitale omgeving waarin u snel en makkelijk uw ritten kunt reserveren of wijzigingen kunt doorgeven aan Omnibuzz.

In MijnOmnibuzz kunt u: 

  • Makkelijk (retour)ritten reserveren, wijzigen of annuleren. 
  • Uw rittenoverzicht, resterende zones of facturen inzien. 
  • Uw persoonlijke gegevens op 1 plek inzien en gedeeltelijk zelf gemakkelijk aanpassen.
  • Snel en direct contact opnemen met Omnibuzz.
  • Snel vragen stellen of klachten doorgeven, zonder dat u veel gegevens hoeft in te vullen. 
  • Buiten telefonische openingstijden contact opnemen en wachttijd vermijden. 
  • Telefoonkosten besparen. 

Belangrijk
De Omnibuzz medewerkers blijven ook altijd telefonisch voor u bereikbaar voor het boeken van uw ritten of het regelen van andere zaken. 


Meer informatie vindt u op www.omnibuzz.nl/mijnomnibuzz(externe link). Uiteraard kunnen gebruikers ook altijd met vragen of opmerkingen terecht bij onze klantenservice via telefoonnummer 0900 - 33 10 550 of via e-mail: mijn.omnibuzz@omnibuzz.nl