Aankondigen evenement 2025
Als u of uw organisatie een evenement wilt organiseren in 2025, moet u dit tijdig melden. Hieronder leest u hoe u dit kunt doen.
Melden vóór 1 december 2024
Bij de gemeente Kerkrade gebruiken wij de EvenementAssistent. Als u van plan bent om hetzelfde evenement volgend jaar te organiseren dan kunt u de aanvraag/vooraankondiging van afgelopen jaar opnieuw indienen in de EvenementAssistent.
Mocht dit niet lukken dan kunt u ons een e-mail sturen. Denk er dan aan om op zijn minst de volgende informatie te vermelden:
- Datum + tijdstip van het evenement (houd ook rekening met eventuele op- en afbouwdagen);
- Soort/type evenement (korte omschrijving);
- Eten en/of drinken voorbereiden / alcoholisch/non-alcoholisch;
- Verwacht aantal bezoekers (schatting);
- Locatie;
- Uw actuele gegevens als organisatie of particulier
- Naam of naam organisatie;
- Adres / Postadres;
- Postcode;
- Woonplaats;
- Telefoonnummer;
- Emailadres.
Afhankelijk van het evenement wat u van plan bent te organiseren zullen wij als gemeente nog aanvullende stukken van u nodig hebben, denk hierbij o.a. aan:
- Draaiboek;
- Inrichtingstekening;
- Programma;
- Veiligheidsplan;
- Verkeerscirculatieplan;
- Constructieve bouwboeken.
Bovengenoemde stukken zijn echter niet noodzakelijk voor de vooraankondiging, hier zullen wij als gemeente later op terug komen nadat we uw aanvraag in behandeling hebben genomen.
Mocht u nog vragen hebben over het voor aankondigen van uw evenement voor 2025 dan kunt u gerust contact met ons opnemen via gemeentehuis@kerkrade.nl of bellen naar 14 045.