De gemeente blijft open voor inwoners om belangrijke zaken af te handelen en is telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 8:30 uur tot 17:00 uur en op vrijdag van 8:30 uur tot 12:00 uur.

Stadskantoor

De balies van het stadskantoor zijn vanaf 6 juli 2020 geopend van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 17.00 uur en op vrijdag van 8.30 tot 12.00 uur. Dit is uitsluitend voor dringende zaken. Het maken van een afspraak kan nu alleen even telefonisch. 

We vragen inwoners om daarnaast zoveel mogelijk digitaal te regelen, zoals het doorgeven van een verhuizing of het aanvragen van een uittreksel.

Archief

De studiezaal van het gemeentelijk archief is in ieder geval tot en met 20 april 2021

Activerium

De balies van het Activerium zijn niet bemenst.

Wilt u een bijstandsuitkering aanvragen, bel dan op werkdagen tussen 9.00 en 12.00 uur naar 06-17 60 93 55. U krijgt een bevestiging per brief en een medewerker neemt telefonisch contact met u op.
Let op, dit nummer is enkel voor meldingen voor algemene bijstand! Voor vragen over andere zaken kunt u contact opnemen middels 14045.

Wilt u bewijsgegevens inleveren? Lever deze in bij de brievenbus van het Burgerplein (Markt 33).
Zorg dat alle documenten voorzien zijn van uw naam en geboortedatum. Een medewerker neemt hierna per post contact met u op.